Rabu, 19 Disember 2012

DAP dan Singapura

DAP dan Singapura: Sejarah dan rahsia penjajahan halus Singapura terhadap Malaysia
 Sebagaimana yang kita maklum parti DAP yang menjadi salah satu dari ahli pakatan lalang adalah pecahan dari PAP semasa Singapura dikeluarkan dari Malaysia pada ketika itu . Ini dikuatkan lagi dengan bukti bahawa setiausaha Politik Lim Kuan Yew pada masa itu iaitu Lim Kit Siang telah diarahkan oleh PAP untuk membuka cawangan baru bagi PAP di Malaysia .
 Setelah menguasi Singapura , PAP telah menukar sistem pemerintahan Negara tersebut kepada republik sedangkan Malaysia masih mengekalkan system raja berpelembagaan yang mana KDYMM masih memegang tampuk pemerintahan tertinggi Negara . Ini memungkinkan salah satu dari misi DAP ialah ingin mengREPUBLIK Negara Malaysia yang kita cintai .
 Ini dibuktikan dengan perlakuan kebanyakan pemimpin DAP yang bersifat kurang ajar dan biadap terhadap institusi Raja-Raja dan kesultanan Melayu di Negara ini .
 Difahamkan bahawa jika dasar perjuangan DAP itu berjaya dijalankan di negara ini, ia secara tidak langsung juga akan mendorong arah negara ini kepada sebuah negara yang sangat mirip kepada corak dasar di Singapura di mana kaum bumiputera semakin terpinggir dan bertukar kepada golongan minoriti.
 Ketika itu, dijangka kuasa yang ada pada DYMM Raja-Raja dan Kesultanan Melayu akan “dihilangkan” begitu saja oleh dasar pemerintahan DAP itu dan Malaysia akan menuju ke arah negara republik, juga sama seperti yang berlaku di Singapura.
 Baru-baru ini, beberapa pihak mendedahkan bahawa Kerajaan Singapura dalam diam telah membantu parti-parti Pakatan Haram melalui DAP di mana dana-dana lumayan telah disalurkan melalui parti itu.
 Difahamkan juga bahawa Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng, yang juga merupakan Setiausaha Agung DAP berkunjung ke Singapura sebulan sekali untuk memberi laporan berkenaan perkembangan “penjajahan halus” mereka di Malaysia.
 Begitu juga dengan maklumat yang mendedahkan bahawa setiap cawangan DAP diberikan sebanyak USD/SGD 5,000 sebulan oleh pihak tertentu di Singapura bagi menjalankan gerak kerja daftar dan pindah pengundi peringkat akar umbi di Malaysia.
 Dan terbaru, Ketua Pemuda Parti Gerakan Kedah, Tan Keng Liang, mendedahkan bahawa para penyokong DAP telah menggesa agar Perdana Menteri Singapura mengambil tindakan terhadapnya kerana mempertahankan imej dan kedaulatan Malaysia dari campur tangan negara itu.
 Ia jelas menunjukkan bahawa sememangnya DAP dan Kerajaan PAP di Singapura mempunyai hubungan yang erat dan dipercayai bahawa parti “chauvinis ultra kiasu” itu diberikan sokongan kuat oleh PAP di Singapura.
 Persoalannya, apakah Melayu di negara ini masih lagi “buta”, “tidur” dan tidak sedar tentang segala perancangan DAP – PAP ke arah me“republik”kan Malaysia ini?
 Atau umat Islam di negara ini masih lagi “bermimpi indah” dengan bayangan Lim Guan Eng sebagai “khalifah” sebagaimana “Lee Kuan Yew” yang memakai songkok untuk membeli jiwa umat Melayu Islam di Singapura pada suatu masa dahulu?
 Apakah apa yang berlaku di Singapura akan berulang dan berlaku di Malaysia sekiranya Pakatan Haram diberi mandat pada PRU ke-13 nanti?
 Ingatlah bahawa bangsa Melayu di Malaysia tidak selemah itu, dan cubalah “jolok sarang tebuan” jika mahu melihat “amukan” anak-anak Melayu Muslim yang sayangkan tanah tumpah darah mereka ini! Cubalah kalau berani !!!
SALAM PERJUANGAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan